2018-04-04 Naujos E. mokymosi priemonės – paremtos Globalaus skaitymo principais – VDU

2018-03 90 SĖKMĖS METŲ  – LASS mėnesinis žurnalas „Mūsų žodis“

2017-09 GRĄŽINTI ŽMOGŲ GYVENIMUI  – LASS mėnesinis žurnalas „Mūsų žodis“

2017-11-02 Pažinimo žingsnis į neregio pasaulį  – portalas „Kauno diena.lt“

2017-10-12 Netradicinė mokytojo diena – AINA, Aukštaitijos internetinė naujienų agentūra

2017-10-11 Metų akimirkos – Kauno „Ryto“ pradinė mokykla

2017-05-18 Edukacinė diena KPDUC  – Kauno kolegijos Humanitarinių studijų centras

2017-03-13 Akliesiems būtini tiflopedagogai sensta, o pamaina neruošiama  – portalas „Lrytas.lt“

2017-04-10 KAUNO PRANO DAUNIO UGDYMO CENTRAS  – Kauno rajono Babtų lopšelis-darželis

2017-01-05 Tiflopedagogams pristatytos bendradarbiavimo ir partnerystės galimybės  – Lietuvos aklųjų biblioteka

2016-11-15 Įspūdžiai iš Kauno Prano Daunio ugdymo centro  –  Prienų „Revuonos“ pagrindinė mokykla

2016-10-04 Leidinys „Pažink, suprask, padėk“ – pagalba, ugdantiems autizmo spektro sutrikimų turinčius vaikus  – portalas „Ikimokyklinis.lt“

2016-09-19 VDU lektorės kurs pojūčiais paremtas edukacines erdves  – VDU

2016-05-13 Respublikinis projektas-seminaras „Visiems kitaip“  – Kauno T. Ivanausko zoologijos muziejus

2016-05-04 Balandis – mėlynos spalvos mėnuo  KPKC , www.kaunas.lt

2016-02-19 „Reabilitacija muzikos ritmu“: socialinių partnerių ir studentų patirtys bei nominacijos  – Kauno kolegija

2016-01-08 Tapyba ant vandens džiugina autizmo spektro sutrikimų turinčius vaikus  – portalas „Ikimokyklinis.lt“

2015-04-13 Autizmo supratimo dieną kvietė plėsti pažinimo ribas  – Asociacija „Kitoks vaikas“

2015-04-02 Skatino pažinti autizmą ir padėti kitokiems   – portalas „Kauno diena.lt“

2014-06-25 SAVANORYSTĖ ABILITACIJOS CENTRE   – portalas „Bernardinai.lt“

2014-01-01 Autizmo bruožų turintiems vaikams sunku susirasti draugų  – portalas „Tavovaikas.lt“


Tiflopedagogė Grita Strankauskienė ir Karolis Kaminskas pasakoja apie Olandijoje vykusį Erasmus+ projektą.


2016 Leidinys „Pažink, suprask, padėk. Ugdymo strategijos dirbantiems su ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikais, turinčiais autizmo spektro sutrikimų“