• Neformaliojo švietimo skyrius (NŠS) organizuoja ir vykdo veiklą, susijusią su mokinių popietiniu užimtumu ir neformaliojo švietimo būrelių veikla centre.
  • NŠS vadovaujasi tais pačiais dokumentais, kuriais grindžiama visa Centro veikla: Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, Švietimo, mokslo ir sporto ministerijos aktais, Centro nuostatais, strateginiu ir veiklos planais.
  • NŠS atsakingas už mokinių užimtumą pasibaigus pamokoms, sudaro sąlygas kasdieninio gyvenimo įgūdžiams formuoti, lavinti ir tobulinti, ruošia socialinei adaptacijai ir integracijai į visuomenę.
  • NŠS veiklą organizuoja skyriaus vedėja Aušrinė Šniokienė (el. p. ausrine1984@gmail.com)

Neformaliojo vaikų švietimo veiklą sudaro popietinių grupių veikla ir būrelių veikla, šių veiklų tikslas – tenkinti mokinių pažinimo, komunikavimo, socialines, emocines ir sveikos gyvensenos kompetencijas. Skatinti saviraišką, ugdyti savarankiškumą, padėti mokiniams tapti aktyviais visuomenės nariais.

Kauno Prano Daunio ugdymo centro visos dienos mokyklos (VDM) veiklos organizavimo tvarkos aprašas pdf

Centro grupės auklėtojai planuoja grupėms aktualias veiklas, pokalbius, edukacines ir pažintines išvykas, grožinės literatūros ir spaudos apžvalgas, renginius, projektines veiklas, individualias veiklas, atsižvelgiant į mokinių gebėjimus ir specialiuosius ugdymo(si) poreikius.

Centro grupės auklėtojai organizuoja saugią mokinių priežiūrą, kryptingą socialinių, komunikacinių, orientacinių įgūdžių ugdymą, pažintinę, meninę, sportinę veiklą grupės patalpose ar lauke.

Nuo 2024 m. balandžio 1 d. Pailgintos dienos (popamokinės veiklos) grupės paslaugos 1 valanda kainuoja 0,30 Eur. Vaiko buvimo Pailgintos dienos grupėje laikas pradedamas skaičiuoti nuo pamokų jo klasėje pabaigos (12 arba 13 val.).

Pailgintos dienos grupių darbo laikas: veikla prasideda pasibaigus pamokoms ir veikia iki 17:30 valandos.

Kauno miesto savivaldybės biudžetinių bendrojo ugdymo mokyklų visos dienos mokyklos veiklos organizavimo tvarkos aprašas pdf

Skip to content
This Website is committed to ensuring digital accessibility for people with disabilitiesWe are continually improving the user experience for everyone, and applying the relevant accessibility standards.
Conformance status