Įsibėgėja naujieji mokslo metai. Su mokiniais, turinčiais specialiųjų ugdymosi poreikių (toliau – SUP) dėl regos sutrikimo, įvairiapusių raidos sutrikimų (Aspergerio sindromo, autizmo), kompleksinių raidos sutrikimų, dirbame daugiau kaip 35 metus. Mokiniai, kuriems nustatyti SUP, dėl minėtų priežasčių, šiandien mokosi ne tik specialiosiose klasėse, bet ir įprastose bendrojo ugdymo klasėse. Kolegos pedagogai pasakytų, kad daugumai šių vaikų, nepaisant kur jie mokosi, būdingas emocijų nestabilumas, dažniausiai pasireiškiantis netinkamu elgesiu, mokymosi motyvacijos stoka. O tai, be abejo, daro neigiamos įtakos mokymosi pažangai ir pasiekimams.
Skaitykite daugiau: https://www.svietimonaujienos.lt/besisypsancio-veiduko-galia/