Diena su Kauniuku

Diena su Kauniuku

Vasario 28 d. minėjome Centro 91-ąjį gimtadienį: parengėme sveikinimus, dalinome linkėjimus, dainavome linksmas dainas, šokome trypsėjome, vaišinome vieni kitus ir kartojome kaip mums čia gera būti.

1928 metų vasario 27 d. duris atvėrė pirmoji Lietuvos istorijoje regėjimo negalią turinčių žmonių ugdymo įstaiga – Kauno aklųjų institutas. Nuo šios datos prasidėjo sistemingas Lietuvos aklųjų ir silpnaregių švietimas. Šiuo metu buvusiose Aklųjų instituto patalpose veikia Kauno Prano Daunio ugdymo centras, kuriame ugdomi regėjimo, kompleksinę negalią bei raidos sutrikimų turintys vaikai.


Vasario 28 d. centro mokiniai dalyvavo edukaciniuose užsiėmimuose Kauno muziejuose, pagal suplanuotą ugdymo veiklą – muziejų lankymo diena „Diena su Kauniuku“.

4a, 6a ,7d-8b klasių mokiniai apsilankė Tado Ivanausko zoologijos muziejuje. Ten pamatė daug miško žvėrelių, paukščių, vandens gyvūnų, drugelių. Tai puiki pažintinė veikla kitoje erdvėje. Vaikams tai suteikė daug teigiamų emocijų ir jie papildė savo žinių kraitelę.

6b-7a, 7b, 8c-9a, 10a klasių mokiniai lankėsi M. Žilinsko dailės galerijoje.


2a ir 2b klasių mokiniai lankėsi Kauno Vytauto Didžiojo karo muziejuje ir dalyvavo edukacinėje veikloje „Sudėk pergalę“. Sudėję dėlionę, susipažino su dvejais žymiausiais XVI ir XVII a. Lietuvos kariuomenės laimėtais mūšiais. Sužinojo karvedžių taktines gudrybes bei išsirinko to laikotarpio kariams būdingus ginklus ir šarvus, užsidėjo šalmą, pasimatavo pirštines. Antrokai patyrė didelį pažinimo džiaugsmą.

3b klasė apsilankė Velnių muziejuje.

3a klasė dalyvavo integruotoje pamokinėje ir popamokinėje veikloje Kauno Vaikų literatūros muziejuje. Mokiniai susipažino su įvairų pasakų veikėjais, skrido kosminiu laivu į Tantadrikos šalį, įsikūnijo į įvairius personažus apsirengdami jų rūbais. Geros ir puikios emocijos išliko ilgam…

Skip to content
This Website is committed to ensuring digital accessibility for people with disabilitiesWe are continually improving the user experience for everyone, and applying the relevant accessibility standards.
Conformance status